PRAKTYCZNE WARSZTATY TELEMATKETINGU
DLA KOGO?
To szkolenie przeznaczone jest dla:
- osób umawiających spotkania handlowe przez telefon,
- dla działu telemarketingu,
- telefonistki, recepcjonistki.
Uwaga! Dla każdej z wymienionych wyżej grup szkolenie ma nieco inny, specjalnie przystosowany dla nich charakter.
CELE
- Wzrost sprzedaży dzięki pracy z telefonem.
- Poprawa wizerunku firmy dzięki profesjonalnej obsłudze przez telefon.
- Lepsza wydajność – telefon jako narzędzie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
PROGRAM
- Cechy dobrego telemarketera (uśmiech, rzeczowość, dynamizm, inteligencja emocjonalna).
- Rodzaje pracy z telefonem (odbieranie i łączenie, umawianie spotkań, badanie zainteresowania ofertą handlową, programy lojalnościowe, informowanie, przyjmowanie reklamacji, windykacja).
- Paca z głosem (szybkość, dykcja, ton głosu, mówienie na przeponie).
- Organizacja pracy telemarketera (skrypt rozmowy, formularze notatek, praca ze sprzętem telemarketingowym i komputerowymi bazami danych).
- Elementy komunikacji interpersonalnej w rozmowie telefonicznej (słuchanie, zadawanie pytań, wyjaśnianie, parafrazowanie).
- Schemat rozmowy telefonicznej z umówieniem terminu (stworzenie firmowego skryptu).
- Odpowiadanie na pytanie i odpieranie typowych wymówek klienta.
- Schemat odbierania rozmów przychodzących w firmie )stworzenie firmowego skryptu najczęstszych problemów, z jakimi dzwonią klienci)
- Łączenie z telefonami wewnętrznymi.
- Wzburzony (trudny) klient – sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
- Ćwiczenia praktyczne z użyciem telefonu i magnetofonu.