Telemarketing

PRAKTYCZNE WARSZTATY TELEMATKETINGU


DLA KOGO?

To szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób umawiających spotkania handlowe przez telefon,
  • dla działu telemarketingu,
  • telefonistki, recepcjonistki.

Uwaga! Dla każdej z wymienionych wyżej grup szkolenie ma nieco inny, specjalnie przystosowany dla nich charakter.

 


CELE

  • Wzrost sprzedaży dzięki pracy z telefonem.
  • Poprawa wizerunku firmy dzięki profesjonalnej obsłudze przez telefon.
  • Lepsza wydajność – telefon jako narzędzie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

 


PROGRAM

  • Cechy dobrego telemarketera (uśmiech, rzeczowość, dynamizm, inteligencja emocjonalna).
  • Rodzaje pracy z telefonem (odbieranie i łączenie, umawianie spotkań, badanie zainteresowania ofertą handlową, programy lojalnościowe, informowanie, przyjmowanie reklamacji, windykacja).
  • Paca z głosem (szybkość, dykcja, ton głosu, mówienie na przeponie).
  • Organizacja pracy telemarketera (skrypt rozmowy, formularze notatek, praca ze sprzętem telemarketingowym i komputerowymi bazami danych).
  • Elementy komunikacji interpersonalnej w rozmowie telefonicznej (słuchanie, zadawanie pytań, wyjaśnianie, parafrazowanie).
  • Schemat rozmowy telefonicznej z umówieniem terminu (stworzenie firmowego skryptu).
  • Odpowiadanie na pytanie i odpieranie typowych wymówek klienta.
  • Schemat odbierania rozmów przychodzących w firmie )stworzenie firmowego skryptu najczęstszych problemów, z jakimi dzwonią klienci)
  • Łączenie z telefonami wewnętrznymi.
  • Wzburzony (trudny) klient – sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
  • Ćwiczenia praktyczne z użyciem telefonu i magnetofonu.