Skuteczne Gospodarowanie Czasem

Organizacja czasu pracy

 

Czy czasem brakuje Ci czasu? Czy czasem masz wrażenie, że doba ma za mało godzin? Jak to jest, że niektórzy pomimo wielu zajęć mają czas na wszystko, a inni wiecznie tylko narzekają na brak czasu? Czy można coś z tym zrobić? Poniższe nagranie da Ci 5 prostych wskazówek, jak lepiej i efektywniej wykorzystać Twój czas.

Jest takie powiedzenie, że ci, którzy narzekają na brak czasu najmniej osiągają, a ci, którzy najwięcej osiągają – nie mają czasu narzekać na brak czasu, bo są zajęci realizacją swoich planów, marzeń i pasji. Teraz także Ty możesz poznać 5 sekretów największych ludzi sukcesu. Te proste, ale niesamowicie skuteczne narzędzie z pewnością pomogą Ci osiągną Twój Własny Sukces. A zatem – nie trać czasu, tylko działaj!

Prezentujemy poniżej wykład eksperta Leszka Kazimierskiego na temat tego, jak skutecznie gospodarować swoim czasem. Co robić, aby nie brakowało nam czasu, żeby móc skutecznie realizować swoje plany i marzenia. Co robić, aby być zadowolonym z siebie i swojego położenia. Jak być jeszcze bardziej efektywnym w działaniu.

.

Zobacz też inne filmy:

Dlaczego warto planowac na pismie?
Dlaczego warto planować na piśmie?

 

Jak poradzić sobie z lękim przed porażką?
Jak poradzić sobie z lękiem przed porażką?